Interviews & quotes

‘Hij zal me irritant vinden’


Bij gelegenheid van mijn eerste column bij BN/de Stem:

Een paar lekkere quotes:

God loopt me voortdurend hinderlijk voor de voeten. (…) Ik heb een uiterst gecompliceerde relatie met God. Hij zal mij ook enorm irritant vinden, maar daar gaan we over praten. Aan het einde van dat lange gesprek zal ik erkennen dat hij mijn meerdere is. Ik zal zeggen: ‘U heeft gelijk, ik zal mij voegen naar uw wil.’

Maar ik buig voor niemand, alleen voor God en ik kniel voor niemand, alleen voor mijn geliefde.

Ik denk dat als wij in de hemel komen er op Gods troon een enorme kat zit, een poes uiteraard.

Bron: BN/de Stem

Geef een reactie

